rpm -bb php.spec

Piotr Meyer piotrm w webcorp.pl
Wto, 17 Lip 2001, 11:04:34 CEST

On Tue, Jul 17, 2001 at 10:36:00AM +0200, Jacek Osiecki wrote:

> No to obejrzyj pdflib - łatwiej go zmusić do współpracy niż cpdf, a
> przeróbki kodu z cpdf na pdflib są dosyć proste...

Ja to wiem, Ty to wiesz, ale w niektórych aspektach programiści
z którymi współpracuję są trudnoreformowalni :-/
A do tego jest to przeliczenie pomiędzy kilkoma godzinami mojej
pracy a 2xkilkoma ich. Tym bardziej, że w wielu sytuacjach nikogo
nie interesuje jak to jest zrobione - byle by działało :-|
Choć nie ma tego złego - dokładnie na tej samej zasadzie mogę
instalować PLD, choć 'standardem korporacyjnym' dotychczas był RH :-)

Pozdrawiam,

--
Piotr Meyer - WEB Corporation Polska