2.2.19 vs 2.4.x

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Wto, 17 Lip 2001, 10:46:28 CEST

Witam!

Zaniepokoiły mnie pomysły przejścia na kernel 2.4.x...
Pytanie: czy jest to konieczne? Po co mamy się ścigać z RH - żeby być
"nowoczesnym"? Przecież kernel 2.4 nadal jest w fazie raczej testowej niż
użytkowej - tak przynajmniej powinno się traktować kernel, który ma
jednocyfrowy SUBLEVEL...
2.2.19 może nie ma najnowszych bajerów, ale jest już w miarę stabilne i
rzetelne. PLD zawsze ceniłem za to, że było przede wszystkim bezpieczne i
stabilne. Lepiej, żeby tak właśnie zostało...

IMHO najlepiej będzie poczekać na 2.2.20 i właśnie ten kernel zostawić jako
docelowy dla PLD 1.0.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki