2.2.19 vs 2.4.x

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 17 Lip 2001, 09:49:38 CEST

On Tue, 17 Jul 2001, Jacek Osiecki wrote:

> Witam!
>
> Zaniepokoiły mnie pomysły przejścia na kernel 2.4.x...
> Pytanie: czy jest to konieczne? Po co mamy się ścigać z RH - żeby być
> "nowoczesnym"? Przecież kernel 2.4 nadal jest w fazie raczej testowej niż
> użytkowej - tak przynajmniej powinno się traktować kernel, który ma
> jednocyfrowy SUBLEVEL...

A co masz przeciw 2.4.X ??
Wiem, zaraz sie pewnie odezwie Janek z krzykiem: "VM!!!"
Ale ja u siebie nie zaobserwowalem zadnych problemow.
pracuje na 2.4.5-2 a teraz sie szykuje do przejscia na 2.4.7-pre6.
Ten ktory jest w CVSie.
Jedyne co mnie powstrzymuje to bajzel z konfigami, nad ktorym nikt nie
panuje...

Ale pracuje nad pewna koncepcja utrzymania poradku wsrod konfigow.
bede na bierzaco informoal o postepach prac..

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}