(fwd) gotar: SPECS FHS.spec

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Wto, 17 Lip 2001, 11:19:10 CEST

On Tue, Jul 17, 2001 at 10:15:36AM +0200, GoTaR wrote:

> Zaraz zaraz - to TY nie każ MI używać secure proca czy innych łatanych
> jajek.
Nikt ci nie każe. Ale skoro uzywasz innego kernela niz ten, który
przychodzi z PLD (twoje prawo), to musisz się pogodzić, że "rpm -V FHS"
pokaże ci jakiś błąd. Ważne żeby spójne były pakiety które leżą na FTP.
To tak samo jak np. instalowanie jakiegoś pakietu z RH z opcją --nodeps.
Jak ktoś chce/musi to może, ale musi się też liczyć z konsekwencjami.

Pozdrowienia,
        Jacek