2.2.19 vs 2.4.x

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 17 Lip 2001, 13:44:57 CEST

On Tue, 17 Jul 2001, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:
> Hmm, co do niestabilnosci 2.4.X sie nie bede wypowiadal, bo go nie
> doswiadczylem..

Ja doswiadczylem.
Samoczynne wieszanie sie na twardo kompa tuz po starcie. Ale to bylo na
2.4.2 - 2.4.5 dziala juz IMHO poprawnie.

> A co do wspolistnienia obu kerneli 2.2.X i 2.4.X to Tomek cos takiego
> wlasnie sugerowal.
> Jeduna zmiana byloby to, ze domyslnym kernelem yloby 2.4.X a nie jak teraz
> 2.2.X.

Moze niech to co jest w CVS'ie wywedruje do test, wtedy bedzie mozna
potestowac na szersza skale i zadecydowac.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
Windows message:
"CPU not found. Software emulation"
B.L.U.E.S.:
Biomechanical Lifeform Used for Exploration and Sabotage