2.2.19 vs 2.4.x

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 17 Lip 2001, 10:34:25 CEST

On Tue, 17 Jul 2001, Jacek Konieczny wrote:

[...]
> Ja mam na niektórych maszynach 2.2.x, na innych 2.4.X. W 2.4 jest kupa
> bardzo fajnych rzeczy, ale z działania całości nie jestem zadowolony.
> Chętnie bym widział 2.4 w PLD, ale nie chciałbym żeby 2.2 zniknęło.
> Najlepiej żeby były oba, tak jak np. postfix i qmail. Pozbycie się 2.2
> byłoby głupim posunięciem, bo w niektórych przypadkach 2.4 jest naprawdę
> niestabilne.

Hmm, co do niestabilnosci 2.4.X sie nie bede wypowiadal, bo go nie
doswiadczylem..

A co do wspolistnienia obu kerneli 2.2.X i 2.4.X to Tomek cos takiego
wlasnie sugerowal.
Jeduna zmiana byloby to, ze domyslnym kernelem yloby 2.4.X a nie jak teraz
2.2.X.

pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}