(fwd) gotar: SPECS FHS.spec

Wto, 17 Lip 2001, 16:57:15 CEST

On Tue, 17 Jul 2001, wrobell wrote:

> A ja protestuję przeciwko takiemu stawianiu sprawy. Nie chciałbym, żeby
> się okazało, że do używania PLD trzeba na jajo nałożyć kilka różnych
> patch-y, które mi są niepotrzebne.

Ja tylko nieco przypomnę, że secure proc który mamy włączony w OW jest
pewnym elementem bezpieczeństwa zapewniajacym lepsza separacje zasobów
między użytkownikami. W tym sensie pozbuwanie sie tej opcji nei nazwałbym
już "coś czego niepotzrebuję" .. raczje bym to nazwał "coś o czym nie
wiem, że tego potrzebuję" :)
OW ma w sobie kilka rzeczy z pogranicza SbO ale secure proc do tych
elementów nie należy. Ten element patcza OW IMHO powinien być nawet
elementem stanadardowego kernela ponieważ nie próbuje toto omijać jakiś
ubocznych elefktów źle pisanych aplikacji tylko zapewnia li tylko pewne
elementy separcji zasobów poszczególnych użytkowników.
Dokkończeniem tej separcji mogłoby być także uwidacznainie PIDów rtylko
własnych procesów w procfs.