(fwd) gotar: SPECS FHS.spec

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Wto, 17 Lip 2001, 23:18:07 CEST

On Tue, 17 Jul 2001 10:15:36 +0200, you wrote:

>Zaraz zaraz - to TY nie każ MI używać secure proca czy innych łatanych
>jajek.

Przeczytaj jeszcze raz podkreślone i zastanów się gdzie ja Ci coś każe.
Dla mnie EOT bo się nieprzyjemnie robi.

>Czyli już 'dla mnie'... ok.

I dla wszystkich, którzy używają PLD nie z /test.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w niewiem.org  http://hack.zone.to/
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć