Build log: svgalib.spec

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Wto, 17 Lip 2001, 17:58:26 CEST

On Mon, Jul 16, 2001 at 12:45:04AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> To nie o to chodzi. Chodzi o to że w svgalib jest byk polegajacy na tym,
> że wersja kernela jest pobierana nie z plikół nagłowoowych kernela tylko w
> wyniku polecenai uname. Buildery do x86 pracują na kernelu 2.4 ale same
> środowiska do budowania maja poisntalowane pliki nagłowkowe oczywicie z
> 2.2.19 jaki mamy na ftp.

Właśnie niechcący sprawdziłem że jest brana wersja z nagłówków.
Zrobiłem upgrade 2.4.4 -> 2.4.6 i skompilowałem svgaliba, ale
zapomniałem zmnienić nagłówki - i zbudował mi się moduł do 2.4.4.

> Sama rekompilacja nic tu nie pomoże i nie wiem czy numer wersji jest brany
> tylko do tego żeby wrzucić do odpwoiedniego katalogu wynikowy moduł czy do
> czegoś wiecej (tzrebaby sie temu przyjrzęć bliżej).

W źródłach jest rozróźnienie 2.2.x vs. 2.4.x - niektóre rzeczy muszą być
robione inaczej.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/