Build log: svgalib.spec

Pon, 16 Lip 2001, 00:45:04 CEST

On Sun, 15 Jul 2001, Lukas Dobrek wrote:

> Puscilem to bo ludzie narzekaja ze jest zbodowane pod 2.4-costam.

To nie o to chodzi. Chodzi o to że w svgalib jest byk polegajacy na tym,
że wersja kernela jest pobierana nie z plikół nagłowoowych kernela tylko w
wyniku polecenai uname. Buildery do x86 pracują na kernelu 2.4 ale same
środowiska do budowania maja poisntalowane pliki nagłowkowe oczywicie z
2.2.19 jaki mamy na ftp.
Sama rekompilacja nic tu nie pomoże i nie wiem czy numer wersji jest brany
tylko do tego żeby wrzucić do odpwoiedniego katalogu wynikowy moduł czy do
czegoś wiecej (tzrebaby sie temu przyjrzęć bliżej).
Praktyka wyciąganai wersji kernela po jaki ma być coś kompilowane z uname
zamiast z plików nagłokowych jest oczywiści niepoprawna.

kloczek
PS. puszczam Cc na pld-devel-pl.