2.2.19 vs 2.4.x

Śro, 18 Lip 2001, 01:37:26 CEST

[wtorek, 17 lipiec 2001], Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk napisał(a):

> Hmm świetna argumentacja, rozumiem jakbyś napisał np. wsparcie dla nowego
> sprzętu, ciut wydajniejsze, iptables itp. a tak to ja na to Tobie: A co
	   ^^^^^^^^^^^^^^^^^
ROTFL.

> masz do 2.2.x ??

mniej wydajne zwłaszcza na SMP, ipchains z chorym przebiegiem pakietów,
brak: XFS, JFS, wsparcia dla >4GB RAM, ATM (tak, tak, ATM w 2.2 to
żart), NAT, RAMFS, DEVFS.

Mam wymieniać dalej?

> PS. Popieram raczej 2.2.x dla PLD 1.0

Jeśli mi do piątku 2.4.6-pre7 nie wycieknie na swap (jak to miały w
zwyczaju poprzednie 2.4.) to 2.4 stanie się podstawowym kernelem PLD :>

Janek