2.2.19 vs 2.4.x

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 18 Lip 2001, 08:27:42 CEST

On Wed, 18 Jul 2001, Jan Rekorajski wrote:

> [wtorek, 17 lipiec 2001], Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk napisał(a):
[...]
> mniej wydajne zwłaszcza na SMP, ipchains z chorym przebiegiem pakietów,
> brak: XFS, JFS, wsparcia dla >4GB RAM, ATM (tak, tak, ATM w 2.2 to
> żart), NAT, RAMFS, DEVFS.
>
> Mam wymieniać dalej?

> Jeśli mi do piątku 2.4.6-pre7 nie wycieknie na swap (jak to miały w
> zwyczaju poprzednie 2.4.) to 2.4 stanie się podstawowym kernelem PLD :>

Janek,

2.4.7-pre6 nalezy jeszcze ostroznie....
Nie udalo mi sie skompilowac go ani na SPARC, ani na AXP, [z rpm'a] z palca
idzie - powodem sa przestazale konfigi.

A mam teraz pewna idee jak _nieco_ uproscic zarzadzania konfigami..

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}