2.2.19 vs 2.4.x

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 18 Lip 2001, 11:20:44 CEST

On Wed, 18 Jul 2001, Jacek Osiecki wrote:
> Śmiem stwierdzić, że te cechy dla 90% użytkowników nie mają znaczenia.

Ale dla wiekszosci uzytkownikow maja znaczenie takie rzeczy jak fb dla
poszczegolnych kart graficznych, _porzadne_ wsparcie DRI (na 2.2 jest
troche slabsze)...

> Skoro tak, to proponuję głosowanie. Mimo wszystko jednak uważam, że używanie
> niestabilnego kernela jest nienajlepszym rozwiązaniem... nie mam nic
> przeciwko dodaniu czegoś w rodzaju "2.4 pack" - zestawu kernela 2.4.x i
> pakietów z nim współpracujących.

A ja powtarzam - niech nowy 2.4 sie pojawi na ftp'ie to bedziemy mogli
szerzej to potestowac. Potem bedzie mozna wrocic do dyskusji.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
Windows message:
"CPU not found. Software emulation"
B.L.U.E.S.:
Biomechanical Lifeform Used for Exploration and Sabotage