2.2.19 vs 2.4.x

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Śro, 18 Lip 2001, 15:02:52 CEST

On Wed, 18 Jul 2001 01:37:26 +0200, you wrote:

>mniej wydajne zwłaszcza na SMP, ipchains z chorym przebiegiem pakietów,
>brak: XFS, JFS, wsparcia dla >4GB RAM, ATM (tak, tak, ATM w 2.2 to
>żart), NAT, RAMFS, DEVFS.

SMP nie używam, ipchains świetnie mi się spisuje tak jak chce:
[root w linux grzegorz]# ipchains -L -n|wc -l
    151
Wystarczy tylko trochę to przemyśleć i zoptymalizować.

>Mam wymieniać dalej?

Nie, ale imho 2.2.x nadaje się do większości zastosowań a pogoń z
numerkami jest chora, to może zóbmy od razy PLD 8.0 żeby wyglądało lepiej
od RedHat'a i reszty.

>Jeśli mi do piątku 2.4.6-pre7 nie wycieknie na swap (jak to miały w
>zwyczaju poprzednie 2.4.) to 2.4 stanie się podstawowym kernelem PLD :>

Mam tylko nadzieje że 2.2.x będzie przynajmniej w supported i że pakiety
dalej będą rozwijane tak jak teraz czyli z myślą o obydwu liniach jąder.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w niewiem.org  http://hack.zone.to/
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć