2.2 vs 2.4 -- propozycja

Martin Gorczakowski crvisty w poczta.onet.pl
Sob, 21 Lip 2001, 20:05:23 CEST

>  Ponieważ są argumenty zarówno za 2.2 jak i 2.4,
> wypadałoby rozwijać oba jądra równolegle (do czasu, kiedy wszyscy uznają
> serię 2.4 za jedynie słuszną). Zatem proponuję, żeby na eftepie (w
> /PLD-1.0/.../RPMS) leżały obie wersje jądra i pakiety pomocnicze dla
> jednej i drugiej.

Ja jestem jak najbardziej za, bowiem uzywam caly czas 2.4, takze jestem za bo
to tylko wyjdzie pld na lepsze. Ale to tylko kernel do instalatora bo w sumie
to kazdy sam
kompiluje sobie kernel zaraz po instalce

--
"Programmers are busy writing the next best idiot-proof software.
 The universe in the meantime, is busy making the best idiot.

--
Czatuj, wyślij sms-y, sprawdź pocztę
Zainstaluj OnetKomunikatora [ http://ok.onet.pl/ ]