2.2 vs 2.4 -- propozycja

Pon, 30 Lip 2001, 00:40:16 CEST

Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> writes:

> Mógłbyś rozwinąć? Jakie kłopoty miałeś z Reiserem?
Łel 2 razy system mi się rozjechał (jakieś pliki których nie dawało
się skasować itd) ale to było jeszcze w czasach 2.3.99. _Dużo_
poprawili od tego czasu ale...
>  Zastanawiam się nad
> zainstalowaniem go na maszynie do której mam tylko zdalny dostęp i
> byłoby mi bardzo nie na rękę gdyby się tam coś wywaliło.
sądząc po mailach na lkml o bugreportach związanych z reiserfsem to ja
dziękuję. Wolę XFSa - póki co mnie jeszcze nie zawiódł.

--
 Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl/