dam buildera

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Czw, 19 Lip 2001, 19:34:21 CEST

środa, 18. lipiec. Arkadiusz Miskiewicz pisze:

> potrzebny builder na x86 (btw. wydaje mi się, że pierwsze
> PLD-1.0 będzie tylko na x86 bo pozostałe porty są unstable i
> wybrakowane nieco). Aktualnie to jest z tego co pamiętam (a
> moge pamiętać źle) 2xPIII 700MHz z 1GB ramu + kilka GB HDD.
mogę dać od ręki (choćby teraz, zaraz) 2*P3/800MHz, 512MB RAM,
25GB HDD (szybkie 3*18GB scsi w raid5 na mylexie 960) wpięte
przez 4Mbit do ebone, ale może się gdzieś za miesiąc albo
szybciej okazać, że go będę musiał prawie w trybie
natychmiastowym (w max. 2 dni) zlikwidować.

drobne zastrzeżenia: 1) ktoś by się nim musiał zająć, bo ja nie mam
kiedy (tzn. mogę się mu przyglądać, a nawet wolałbym wiedzieć,
co się z nim dzieje :), 2) 4Mbit nie może być przeciążane, bo
łącze u nas na wagę złota, a na razie nie jest qosowane, 3)
maszyna musi zachować stabilność, bo pomimo tego, że jest
zupełnie na razie nie używana, to w każdej chwili tam się może
coś zacząć dziać.

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}