dam buildera

Nie, 22 Lip 2001, 00:02:41 CEST

Daniel 'bonkey' Bauke <bonkey w pld.org.pl> writes:

> mogę dać od ręki (choćby teraz, zaraz) 2*P3/800MHz, 512MB RAM,
> 25GB HDD (szybkie 3*18GB scsi w raid5 na mylexie 960) wpięte
> przez 4Mbit do ebone, ale może się gdzieś za miesiąc albo
> szybciej okazać, że go będę musiał prawie w trybie
> natychmiastowym (w max. 2 dni) zlikwidować.
Na przyszłość nawet nie przysyłajcie takich propozycji bo to nie ma
sensu. Jak jakaś maszyna ma już czemuś służyć to na czas znacznie
dłuższy niż 1 miesiąc.

A ten builder będzie potrzebny wtedy i tylko wtedy gdy znajdzie się
release manager dla stable.

--
 Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl/