dzimi: SPECS XFree86-nvidia-kernel-2.4.5.spec

krzysiekt18@poczta.fm krzysiekt18 w poczta.fm
Pią, 20 Lip 2001, 16:54:47 CEST

>Ke? A co to niby ma >byc?                                           >
>Nie wydaje mi sie to potrzebne (mam 2.4.x), >ajesli juz to do takich
>rzeczy robi sie >branch
>Janek

Wiem, nie powinienem robic tego w Heads.
Moj błąd. Spotkał się on z liczną krytyką, wiem, jestem nowy w PLD i taki blad mogl mi sie przytrafic.
Mam nadzieje ze juz sie to nie powtorzy, i z gory przepraszam za wpadke. :))))

Z gory pozdrawiam wszystkich developerow PLD, i licze z ich strony na pomoc :

Krzysiek "dzimi" Taraszka