rc-xserver?

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pią, 20 Lip 2001, 18:07:00 CEST

On Fri, Jul 20, 2001 at 04:07:22PM +0200, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> Cel:
> 1. szybkie i bezbolesne postawienie xserwera po instalacji
> 2. adaptowanie się do zmiany karty (opcjonalna autodetekcja)
> 3. ominięcie całej złożoności iksowego configa
>
> Obecnie w XF86Config są następujące rzeczy konfigurowane:
>
> Moduły
> Ścieżki do fontów (*)

Dlaczego mają zależeć od locale ? Powinniśmy rezygnować z rozkładania
fontów po kataloga z encodingami.

> Różne opcje
> Typ klawiatury (**)
> Mapa klawiatury (*)

Mape klawiatury da się zmienić w locie. Narazie umiem tylko przy pomocy
xmodmap ale może się naucze jak to robić kbd*.

> (***)
> Mysz obsługiwana byłaby przez gpma:
>    Option "Protocol"    "MouseSystems "
>    Option "Device"      "/dev/gpmdata"
> tym samym byłby tylko jedno miejsce gdzie trzeba by ją ustawiać
> (/etc/sysconfig/mouse)

To nie obsłuży moje myszki z 5 przyciskami i dwoma kółkami :-(
Dla mnie musi tam być:

    Option "Protocol"    "ExplorerPS/2"
    Option "Device"      "/dev/psaux"
	Option "Buttons"	"9"