rc-xserver?

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Nie, 22 Lip 2001, 22:41:46 CEST

Artur Frysiak <wiget w pld.org.pl> writes:

> Dlaczego mają zależeć od locale ? Powinniśmy rezygnować z rozkładania
> fontów po kataloga z encodingami.

Zarówno w przypadku fontów jak i klawiatury chodziło mi o to że
opcje zawiązane z lokalizacją (a tu też część fontów na leży ustawiać)
należą do użytkownika nie systemu. (niekoniecznie od locale ale to pierwsze co
się nasuwa)

> Mape klawiatury da się zmienić w locie. Narazie umiem tylko przy pomocy
> xmodmap ale może się naucze jak to robić kbd*.

j.w.
A zmiana np:
# xkbcomp -m pl /usr/lib/X11/xkb/keymap/xfree86 :0

> To nie obsłuży moje myszki z 5 przyciskami i dwoma kółkami :-(
> Dla mnie musi tam być:
>
>     Option "Protocol"    "ExplorerPS/2"
>     Option "Device"      "/dev/psaux"
> 	Option "Buttons"	"9"
> 	Option "ZAxisMapping" "6 7 8 9"

Błee, wiedziałem że jakiś hak będzie :(
Ale może i na to byłoby lekarstwo (?) ...

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)