Zwis Instalatora

krzysiekt18@poczta.fm krzysiekt18 w poczta.fm
Sob, 21 Lip 2001, 10:38:22 CEST

Witam!

>Która? (net_ide?)

>Skoro żąda modułu cdrom to pewnie chcesz z >cdroma instalować.
>Skąd płytka? Z którego dnia?

Plytke sam nagralem z iso z dnia chyba ...
tzn. ja iso z ftp pobralem dnia 12-07.2001 roku

>Odpal go, i jak się zawiesi przerwij mu (Ctrl->C) i spróbuj ręcznie
>insmod cdrom
>insmod isofs
>i zobacz co pokaże możliwe że jest to błąd w >instalatorze,
>nie kwestia dysku

To nic nie dalo :/ Zainstalowalem nowe PLD z prowizorki i co ?
Tym razem PLD wisialo przy uruchamianiu
+insmod ide-disk :(
to jest chyba bug w kernelu (2.2.19)...
zainstalowalem PLD z plytki z L+ (marzec) (kernel 2.2.18) bylo ok.
Potem nowe pld zainstalowalem prowizorka przez siec z mojego ftp ztym ze z kernelem 2.4.5-1 jako domyslny i nowe PLD uruchomilo sie bez problemow :)))
Poza tym wg. mnie kernel z serii 2.4.x lepiej nadawal by sie dla bootdyskietki i PLD ...
... wiem, ze juz byly rozmowy na ten temat, i slyne Re: 2.2.19 vs 2.4.x, ale moj przypadek chyba dobitnie swiadczy ze 2.2.19 ma problemy na najnowszym sprzecie i PLD wkoncu powinno sie przesiasc na jajko ver 2.4.x (obecnie chyba juz 2.4.7 z tego co slyszalem)

Pozdrawiam :

Krzysiek "dzimi" Taraszka