Zwis Instalatora

Rafal Dziedzic dziedzic w kei.pl
Sob, 21 Lip 2001, 10:58:23 CEST

On Sat, 21 Jul 2001 krzysiekt18 w poczta.fm wrote:

> ... wiem, ze juz byly rozmowy na ten temat, i slyne Re: 2.2.19 vs
> 2.4.x, ale moj przypadek chyba dobitnie swiadczy ze 2.2.19 ma problemy
> na najnowszym sprzecie i PLD wkoncu powinno sie przesiasc na jajko ver
> 2.4.x (obecnie chyba juz 2.4.7 z tego co slyszalem)

Wiekszosc moich maszyn to durony... jadro 2.2.19 nie mam z nimi zadnych
problemow, uptime do 60-70 dni i tylko tyle ze wzgledu na pady
napiecia... i moje eksperymenty. Maszyny sa obciazone na maxa.

Jesli masz jakies problemy stawiam na pamiec... praktycznie co druga
kupowana przeze mnie kosc nadaje sie tylko do kosza.

Twoj przypadek niestety swiadczy o czyms zupelnie innym....

Pozdrawiam
Rafal Dziedzic