Zwis instalatora

krzysiekt18@poczta.fm krzysiekt18 w poczta.fm
Sob, 21 Lip 2001, 11:51:37 CEST

>Wiekszosc moich maszyn to durony... jadro 2.2.19 nie mam z nimi zadnych
>problemow, uptime do 60-70 dni i tylko tyle ze >wzgledu na pady
>napiecia... i moje eksperymenty. Maszyny sa >obciazone na maxa.

U mnie PLD na 2.2.19 nie dziala. Dopiero przesiadna na 2.4.5-1 pomogla :)

>Jesli masz jakies problemy stawiam na pamiec... praktycznie co druga
>kupowana przeze mnie kosc nadaje sie tylko do >kosza.

Pamiec raczej nie, bo po przejsciu na jajko 2.4.5-1 maszyny chodza stabilnie i sie nie wieszaja ...

>Twoj przypadek niestety swiadczy o czyms >zupelnie innym....

Nie sadze, no chyba ze to wina plyt ECS i zle obslugiwanego chipsetu VIA przez jadro 2.2.19.

Ja stawialbym na 2.4.x jako podstawowe jadro PLD.

Pozdrawiam :

Krzysiek "dzimi" Taraszka