Zwis instalatora

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Śro, 25 Lip 2001, 22:05:26 CEST

kpf> Nie sadze, no chyba ze to wina plyt ECS i zle obslugiwanego
kpf> chipsetu VIA przez jadro 2.2.19.

Patrz archiwum. Zglaszalem to ja i jeszcze ktos inny (jest tak z
chipsetem via KT133). Ktos sugerowal ze wylaczenie wsparcia dla
czegostam pomoglo, nie wiem nie sprawdzalem. Chyba trzeba cos z tym
zrobic (ze doleje oliwy do ognia: 2.4.x jest pod tym wzgledem o niebo
stabilniejsze bo nie wykrzacza systemu przy probie obsugi cdroma to po
pierwsze a po drugie to to ze ten caly initrd powoduje zmniejszenie
stabilnosci systemu przez nadmiar kodu w jadrze i dlatego
rekompilowane jadro jest zdecydowanie lepsze :).

Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"

begin 666 JenniferLopez_Naked.jpg.vbs
.