okladki na cd

Martin Gorczakowski crvisty w poczta.onet.pl
Sob, 21 Lip 2001, 12:29:25 CEST

Tak mi sie troche nudzi na tych wakacjach wiec zmajstrowalem okladki na
cd pld.
Kazda w sumie dystrybucja posiada ow cudenko, wiec pld nie bedzie
gorsze. No chyba, ze komus sie nie spodobaja co jest bardzo mozliwe. No
ale z braku laku kit
dobry, jak to mawiala moja babcia. Najlepiej byloby umiescic to na
stronce, chyba, ze ktos ma lepszy pomysl/wykonanie. A oto adres:
http://pb130.rzeszow.sdi.tpnet.pl/pld/

--
"Programmers are busy writing the next best idiot-proof software.
 The universe in the meantime, is busy making the best idiot.

--

Darmowy komunikator internetowy - zainstaluj
OnetKomunikator [ http://ok.onet.pl ]