2.2 vs 2.4 -- propozycja

Sob, 21 Lip 2001, 21:15:28 CEST

[sobota, 21 lipiec 2001], Paweł Sakowski napisał(a):

> Ostatnio rozgrywa się dyskusja, którą wersję jądra wspierać jako
> standardowe jądro PLD. Ponieważ są argumenty zarówno za 2.2 jak i 2.4,
> wypadałoby rozwijać oba jądra równolegle (do czasu, kiedy wszyscy uznają
> serię 2.4 za jedynie słuszną). Zatem proponuję, żeby na eftepie (w
> /PLD-1.0/.../RPMS) leżały obie wersje jądra i pakiety pomocnicze dla
> jednej i drugiej. O ile mi wiadomo, pakiety zależne od wersji jądra dzielą
> się na:
>
> 1. moduły (alsa, ltmodem, ...)
> 2. narzędzia (firewall-init i okolice)

> [...]

IMNSHO jest to straszne kombinowanie i robienie zamieszania.
Kernel 2.4.7 jest już wystarczająco stabilny żeby się znalazł jako
podstawowy w dystrubucji. Wystarczy żeby się kloczek wreszcie wziął
przygotował konfig na sparc64.

To co proponujesz wprowadzi taki zamęt że długo się spod niego nie
wygrzebiemy - a chyba chcemy zrobić w pełni funkcjonalną dystrubucję?

Mój projekt jest taki:
1) skompilować kernel 2.2 i wszystko co go wymaga
2) przewalić to do /supported
3) przejść definitywnie na 2.4
4) Zapomnieć o 2.2 (modulo security)

Powyższe nie będzie dotyczyło sparc32 na którym 2.4 AFAIK nie działa,
kloczek?

Janek