2.2 vs 2.4 -- propozycja

Sob, 21 Lip 2001, 21:44:04 CEST

On Sat, 21 Jul 2001, Jan Rekorajski wrote:
[..]
> IMNSHO jest to straszne kombinowanie i robienie zamieszania.
> Kernel 2.4.7 jest już wystarczająco stabilny żeby się znalazł jako
> podstawowy w dystrubucji. Wystarczy żeby się kloczek wreszcie wziął
> przygotował konfig na sparc64.

Nie wyda. Wsparcie do sparc64 nie jest skończone i wynika to z braków w
glibc. Ergo wcześniej jak przed końcem wakacji nie ma co się tu spodziewać
za dużo. Jeszcze gorzej jest w sparc (aka sparc32). Tu kernel 2.4 pod
sparc wogóle nawet nie będzie chciał się skompilować.

Nie chciałbym żeby powyższe tak czy inaczje blokowało cokolwiek dlatego
danie możliwości wyboru na x86 jest ty,m co jest wąłsciwe.
Kolejna sprawa, że 2.4 nadal wali się i to na zimno przy dużych
ociążeniach. Publicznie gdzie takie przypadki wyustępują nie mogę podać
ale ostanie próby były robione dołownie kilka dni temu. W tych sammych
warunkach i to z użyciem naszego kernela także wszystko chodzi stabilnie.

> To co proponujesz wprowadzi taki zamęt że długo się spod niego nie
> wygrzebiemy - a chyba chcemy zrobić w pełni funkcjonalną dystrubucję?
>
> Mój projekt jest taki:
> 1) skompilować kernel 2.2 i wszystko co go wymaga
> 2) przewalić to do /supported
> 3) przejść definitywnie na 2.4
> 4) Zapomnieć o 2.2 (modulo security)
>
> Powyższe nie będzie dotyczyło sparc32 na którym 2.4 AFAIK nie działa,
> kloczek?

Janek stawiasz sprawe IMHO nieprawidłowo. 2.4 poprostu w sporej ilości
miejsc jeszcze nie pracuje prawidłowo. Wycinanie 2.2 z użytku jest tu
podcinaniem gałezic na której się siedzi.