Budowanie zależnych od siebie pakietów (Re: 2.2 vs 2.4 -- propozycja)

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Pon, 23 Lip 2001, 11:07:40 CEST

niedziela 22/07/2001 20:43:56, Tomasz Kłoczko:

> Znowu 9ile razy mozna :) .. nie chodzi o prosstotę speca bo to jest cena
> jaką tzreba będzie zapłacić za to żeby mmieć pewność że pakiiety z
> modułami nie rozjadą się co do wersji (nie ma czegoś za nic ..).
> Kwetstia w tym wypadku że stopień komplikacji jest IMHO na tyle jeszcze do
> przyjecia żeby argument o tym że pakeity z modułąmi się neirozjadą mógł
> przeważyć. Zastamnów sie jeszcze raz nad tym.

IMO próbujesz dość topornie załatwić problem automatycznego puszczania
na buildery pakietów zależnych od siebie. Indetyczny problem jest
przecież teraz z bibliotekami, np. ostatnio zmieniła się gd, a na ftpie
dotąd leży ntop:

$ poldek -V | grep gd
poldek: ntop-1.3.2-2.010326: req libgd.so.1 not found

Ja bym to załatiwił jakoś tak (na przykładzie gd):

DEPS="`./poldek -q --shcmd='desc -B gd-1.8.4-1' | sed 's/RequiredBy://g' |

install_on_builder gd-2.0

for i in $DEPS; do
	send_to_builder $i
done