Budowanie zależnych od siebie pakietów (Re: 2.2 vs 2.4 -- propozycja)

Pon, 23 Lip 2001, 11:17:05 CEST

On Mon, 23 Jul 2001, Paweł A. Gajda wrote:

> niedziela 22/07/2001 20:43:56, Tomasz Kłoczko:

> IMO próbujesz dość topornie załatwić problem automatycznego puszczania
> na buildery pakietów zależnych od siebie. Indetyczny problem jest
> przecież teraz z bibliotekami, np. ostatnio zmieniła się gd, a na ftpie
> dotąd leży ntop:

ntop nie buduje się obecnie nie z powodu pzrejścia na nowe gd.
Próbowałem sie do tego przystawiać ale jak na razie ntopa udało mi się
załatwić tylko częściowo. Stweirdziełm, że neizależni od tego czy gd sie
zmieni czy nie to ntop i tak nie bedzie się budował w obecnej wersji czyli
przejście na nowe gd można zamknąć przerzucając wszystko co gd było
zwiazane z test.