2.2 vs 2.4 -- propozycja

Sob, 21 Lip 2001, 23:03:01 CEST

On Sat, 21 Jul 2001, Maciej 'Agaran' Pijanka wrote:
[..]
> 1) nmap czesto sie myli
> 2) duzo ludzi nie sciaga na ta maszyne na ktorej pracuje
> 3) ze ta metoda ktos chcacy moze uzyc ftp.pld.org.pl jako zrodla
> dos'a/darmowego skanera

Niech nmap sie myli, niech też dużo ludzi nie ściaga z
ftp.pld.org.pl. Dane te będą takimi samymi danymi statystycznymi jak i
inne. Przy podejmowaniu decyzji czy też dyskusji na temn temat wolę żeby
sie to odbywałao na podstawie choćby danych które są obaczone pewną
niepewnością (zapewne da sie ją nawet ładnie oszacować) niż tylko na
podstwaie własnego WidzieMiSię czy też stanu zachmurzenia danego dnia.

Jeżeli jesteś w stanei wymyśleć jakikolwiek inny sposób pozyskanai faktów
dzieki którym decyzja o zaniechaniu wsparcia dla 2.2 byłaby racjonalna to
rzuć to. To co podałem jest właśnie próbą racjonalizacji takeigo kroku.

[..]
> imho raczej dlugo bedzie trzeba zostac przynajmniej 2 torowo z rozwojem i
> nie robic balaganu na branchach, jesli by byly dodatkowe buildery wtedy
> moznaby zrobic jakies probne buildery z drugim jadrem

Jeżeli tylko 2.4 dojdzie to pewnego punktu stabilnosic stanie się
dokąłdnie to co stawało się juz wielokrotnie czyli odwrót od starej wersji
będzie na tyle duży że taka dwutorowość bezie niepotzrebna. Na razie
wydaje sie że jest to potrzebne ale wiadomo że nie bezie yto trwać ani
wiecznia ani wcale długo (potencjalnie kilka miesięcy .. nie wiecej niż
pół roku).