2.2 vs 2.4 -- propozycja

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Sob, 21 Lip 2001, 22:15:52 CEST

On Sat, 21 Jul 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> [...]
> serwery z apliakcjami używajacymi intensywnie SHM). Jak długo to bezie
> trwać ciężko pwowiedzieć.
>
> Myślę, że nawet dałoby się zrobić mały ranking używania 2.2/2.4.
> Wystarczyłoby żeby na ftp.pld.org.pl sprawdzac nmap-em te hosty które
> odwołują sie do ftp i publikowac potem takie statystyki publicznie
> (najlepiej te które odwołują się z użyciem poldka czy apta bo tu jest
> niemal pewniość że odwołanie nasapiło z systemu na którym PLD paracuje).
> Myślę że przeciwko robieniu takiego próbkowania w wsólnie pojętym
> interesie nikt z nas nie miał by nic przeciwko (?).

1) nmap czesto sie myli
2) duzo ludzi nie sciaga na ta maszyne na ktorej pracuje
3) ze ta metoda ktos chcacy moze uzyc ftp.pld.org.pl jako zrodla
dos'a/darmowego skanera

> [...]
> 2.2 jest juz tylko kwestia czasu. Kwestia tylko w tym żeby zrobić to w
> odpowienim momencie (ani za wczesnie ani za późno).
>
> Tak czy inaczje niezależnie od tego w tej chwili i tak komplet zasobów
> pod 2.4 jeszczre nie jest gotowy (nie ma na ftp wyprodukowanych tu
> wszystkicj zasobów) i uzupełnienie tego zajmnie przynajemniej kilka dni.
> Mając w ręku komplet zasobów potrzebnych do pzrestawienia się na 2.4 i coś
> dzięki czamu można obserwować zmiany używania 2.2/2.4 można będzie
> próbować robić stosone eksperymenty, a na ich podstawie dalej podejmowac

imho raczej dlugo bedzie trzeba zostac przynajmniej 2 torowo z rozwojem i
nie robic balaganu na branchach, jesli by byly dodatkowe buildery wtedy
moznaby zrobic jakies probne buildery z drugim jadrem

Janek ty patrzysz z pozycji chce miec na ftp pakiety pod swoje jadro a co
jak ja spojze analogicznie? na ftp kladziemy tylko srcrpm i kazdy
kompiluje sobie?

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,