2.2 vs 2.4 -- propozycja

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Sob, 21 Lip 2001, 23:03:47 CEST

On Sat, 21 Jul 2001, Jan Rekorajski wrote:

> TAK.

to ja sie nie zgadzam. proste nie?

> Choćby dlatego że bez tego można żyć.

khm to tak samo mozna zyc bez 2.4, czesc ludzi dotad uzywa 2.0.x i nie
nazeka

> Windows prawda.
> Przestawiałem serwery na 2.4 i jedyne co musiałem zmienić to kernel.

moze poprostu nie trafiles na zaden problem..troche szczescia

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,