2.2 vs 2.4 -- propozycja

Nie, 22 Lip 2001, 03:14:06 CEST

[sobota, 21 lipiec 2001], Maciej 'Agaran' Pijanka napisał(a):

> to ja sie nie zgadzam. proste nie?

Zacznij myśleć, jedyne co zależy od kernela to moduły, częściowo glibc i
soft okołokernelowy. WSZYSTKO INNE MA WERSJE KERNELA W DUPIE!
A przy sofcie do 2.2 to updaty sa potrzebne tylko w razie błędów klasy
security (pomijam tu pęd niektórych osob do jak najwyższych wersji).

> khm to tak samo mozna zyc bez 2.4, czesc ludzi dotad uzywa 2.0.x i nie
> nazeka

Bez kernela nie odpalisz systemu.

> moze poprostu nie trafiles na zaden problem..troche szczescia

Trafiłem. I właśnie dlatego ta dyskusja jest dopiero teraz a nie pół
roku temu.

Janek