uprzejmie donoszę: xinetd i ipv4

Czw, 19 Lip 2001, 19:18:33 CEST

Piotr Meyer <piotrm w webcorp.pl> writes:

> Czy ktoś używa może xinetd (2.3.0-1 dla i386) na serwerze
> z ustawioną w /etc/modules.conf opcją  'alias net-pf-10 off'
> i otrzymywał takie komunikaty?
>
> Jul 19 09:54:29 leo xinetd[28056]: socket creation failed
> (Address family not supported by protocol (errno = 97)). service = redir2
>
> Problem ustąpił mi po przekompilowaniu xinetd bez obsługi ipv6.
Tylko to należy donieść (a raczej zrobić co innego, o tym niżej) do
autorów xinetda.

Problem jest taki, że xinetd jest badziewnie napisany jeśli chodzi o
AF-independent (praktycznie to tam wszystko jest dependent). Krótko
mówiąc - kernel musi mieć v6 wkompilowane by xinetd w ogóle zadziałał.

Należało by to poprawić - przepisać na getaxxxinfo()
(jako, że autorzy xinetda wiedzą o problemie i tylko czekają na patcha
od kogoś).

--
 Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl/