uprzejmie donoszę: xinetd i ipv4

Piotr Meyer piotrm w webcorp.pl
Nie, 22 Lip 2001, 04:02:38 CEST

On Thu, Jul 19, 2001 at 07:18:33PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Tylko to należy donieść (a raczej zrobić co innego, o tym niżej) do
> autorów xinetda.
>
> Problem jest taki, że xinetd jest badziewnie napisany jeśli chodzi o
> AF-independent (praktycznie to tam wszystko jest dependent). Krótko
> mówiąc - kernel musi mieć v6 wkompilowane by xinetd w ogóle zadziałał.

Lub włączone. Ja użyłem kernela z PLD, z dodatkiem 'net-pf-10 off'.

> Należało by to poprawić - przepisać na getaxxxinfo()
> (jako, że autorzy xinetda wiedzą o problemie i tylko czekają na patcha
> od kogoś).

Gdybym wiedział co i jak, to pewnie bym do donosu podczepił stosowny
kawałek kodu. Ale to za wysokie progi :-)
Może by więc (do czasu poprawienia xinetd) wypuszczac wersję bez
domyślnie wkompilowanej obsługi ipv6? MBSZ więcej osób używa tego
demona na ipv4.

Pozdrawiam,

--
Piotr MEYER