2.2 vs 2.4 -- propozycja

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Nie, 22 Lip 2001, 00:00:24 CEST

On Sat, Jul 21, 2001 at 09:35:39PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
[...]
> Wiele osób używajacych kernela z pakietu jaki mamy przekonało się na
> własnej skórze, że dotychczasowe przeświadczenie o konieczności
> rekompilowanai kernela samemu na każdym niemal systemie wynika z li tylko
> z braków i niedostatków czy też niewłaściwej konstrukcji dystrybucyjnych
> kerneli.
Może i tak, ale:
- w przypadku maszyny z SCSI, po co mi SCSI w modułach?
- jak mam myszkę na RS-232, to po co mi serial.o w /lib/modules...?
- po co mi wsparcie (nawet w modułach) dla samby czy nfs-a skoro nigdy
  jej nie używam?
- po co komuś wsparcie dla devfs skoro nienawidzi devfs-a? (a nie da się
  w moduł)
- a jak ktoś nie chce accountingu ala BSD albo sysctl-a?
- albo musi mieć lub niepotrzebuje specyficznych ustawień
  dotyczących APM-a?
- a jak ktoś nie chce magic sysrq?
- mógłbym tu jeszcze trochę rzeczy wpisać

Nie zrozum mnie źle. Jajo w PLD z initrd, to wg. mnie naprawdę
świetna sprawa (u mnie w robocie chłopaki nie mogą się nadziwić,
że tak można), ale wg. mnie, nie zastąpi taki kernel własnoręcznie
skompilowanego, dopieszczonego maksymalnie jajka.

    wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>