2.2 vs 2.4 -- propozycja

Ksiezna Irina trash_tmp w poczta.onet.pl
Nie, 22 Lip 2001, 00:38:25 CEST

On Sun, Jul 22, 2001 at 12:00:24AM +0200, wrobell wrote:
> Może i tak, ale:
> - w przypadku maszyny z SCSI, po co mi SCSI w modułach?
> - jak mam myszkę na RS-232, to po co mi serial.o w /lib/modules...?
> - po co mi wsparcie (nawet w modułach) dla samby czy nfs-a skoro nigdy
>   jej nie używam?

a po co nie? jesli tak bardzo zal ci tych kilku MB, mozesz usunac.
poza tym pamietaj o plug'n'play - nigdy nie wiadomo, co bedzie
potrzebne.

> - po co komuś wsparcie dla devfs skoro nienawidzi devfs-a? (a nie da się
>   w moduł)

append="devfs=nomount"

> - a jak ktoś nie chce accountingu ala BSD albo sysctl-a?

moze nie uzywac. w czym problem?

> - albo musi mieć lub niepotrzebuje specyficznych ustawień
>   dotyczących APM-a?

na przyklad?

> - a jak ktoś nie chce magic sysrq?

echo 0 > /proc/sys/kernel/sysrq

> - mógłbym tu jeszcze trochę rzeczy wpisać

prosze bardzo.