2.2 vs 2.4 -- propozycja

Nie, 22 Lip 2001, 03:06:59 CEST

[sobota, 21 lipiec 2001], Marcin Bohosiewicz napisał(a):

> A moj pomysl jest taki:
> 1. Skompilowac kernel 2.4 wraz z dodatkami
> 2. Zgromadzic to wszystko w %arch/PLD/RPMS-2.4

Weź poprawkę na to że soft do 2.4 zmienia się duuużo częściej niż do 2.2.

> 3. Napisac male HOWTO jak przejsc z PLD na 2.4

Niepotrzeba. Już tu pisałem, całe przejście na 2.4 to była u mnie
rekompilacja kernela (na kilku sporych serwerach).

> A pomysl pochodzi z RH, w momencie przejscia 2.0->2.2, kiedy to
> pojawil sie poprostu katalog w updates z kilkoma pakietami niezbednymi
> do przejscia. A wtedy bylo wiecej zmian.

Ciekawe dlaczego z tego zrezygnowali? Bo przy 2.4 nic takiego nie
zauważyłem...

> - i tu wrrr: nazwy niektorych modolow - wylapalem dwa: rtl8139 i ppp
> co sie w 2.3 nazywaja 8139too i ppp_async. Pomogly 2 linki, ale gdyby to
> robic przez siec to by potem byl problem....

$EDITOR /etc/modules.conf

> - inne pakiety zawierajace moduly do kernela - jezeli powiedzie sie pomysl
> przeniesienia tych moduloz nvidii,alsy,bttv itp itd do kernela to problem
> zniknie.

Już misiek pisał, wciskanie tego w pakiet z kernelem jest bez sensu.

> Aha, nie uruchamialem devfs - na starych /dev/* maszyna chodzi...
> Ciekawe na jak dlugao :>

U mnie od pół roku. (mniej-więcej)

Janek