2.2 vs 2.4 -- propozycja

Nie, 22 Lip 2001, 05:39:15 CEST

On Sun, 22 Jul 2001, Jan Rekorajski wrote:

> Weź poprawkę na to że soft do 2.4 zmienia się duuużo częściej niż do 2.2.

> Niepotrzeba. Już tu pisałem, całe przejście na 2.4 to była u mnie
> rekompilacja kernela (na kilku sporych serwerach).

cdrecord chodził ? firewall-init też ?
Janek to, że Tobie to chodziło nie oznacza że nie ma tu wogóle zasobów
specyficznych dla 2.4. JEst tego znacznie więcej: narzedzia do xfs które
bez plików nagłówkowych 2.4 nie da sie przekompilować. Zdaje się,
że w svgalib też wymaga przekompilowania bo część kodu róznego dla 2.4 i
2.2 to nie tylko kod modułu (?).
Wydaje mi się że to jeszcze nei wszystko.

[..]

> Już misiek pisał, wciskanie tego w pakiet z kernelem jest bez sensu.

Napisał nieco inaczej. Napisałe, że zajmie dużo czasu o ile zmieni się
tylko np. alsa. Argument "czasowy" jest ale po drugiej stronie też jest
argument związany z łatwością utrzymywanai integralności zasobów i
nieprowokowaniem sytuiacji w których mamy na ftp pakiety do kilku wersji
kernela.