uprzejmie donoszę: xinetd i ipv4

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Nie, 22 Lip 2001, 10:22:20 CEST

On Sun, 22 Jul 2001, Piotr Meyer wrote:
> Gdybym wiedział co i jak, to pewnie bym do donosu podczepił stosowny
> kawałek kodu. Ale to za wysokie progi :-)
> Może by więc (do czasu poprawienia xinetd) wypuszczac wersję bez
> domyślnie wkompilowanej obsługi ipv6? MBSZ więcej osób używa tego
> demona na ipv4.

Nie - założeniem PLD jest ipv6-ready. I dlatego wszystko co możliwe
powinno być ipv6.

Ja też nie używam ipv6, a modułu nie wyłączam. Dlaczego? Bo on w niczym
nie przeszkadza, a w momencie, gdy będę chciał coś z ipv6 pomieszać
(niedługo mnie to czeka) to mam system gotowy.

Uważam więc, że należy xinet'a zastawić jak jest  tylko ewentualnie w
description dopisać jego wymagania odnośnie ipv6 (chyba nic innego nie da
się zrobić na poziomie zależności...)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
Windows message:
"CPU not found. Software emulation"