okladki [drugie podejscie]

Nie, 22 Lip 2001, 19:16:24 CEST

Martin Gorczakowski <crvisty w poczta.onet.pl> writes:

>. No chyba, ze komus sie nie spodobaja co jest bardzo mozliwe. No
> ale z braku laku kit dobry, jak to mawiala moja babcia. Najlepiej byloby
> umiescic to na stronce, chyba, ze ktos ma lepszy pomysl/wykonanie. A oto
> adres:
> http://www.krwisty.linux-pl.com/pld/
Prawie ok tylko trzeba by zrobić pełną okładkę, a nie tylko przód
(grzbiet, tył). Pozatym najlepiej zrobić template (bez napisu jaka
architektura) + jakiś skrypt ala gimp+perl do nakładania określonego
napisu (żeby mnieć jednolite okładni dla wielu arch). Tylko komu się
chce tak bawić :-)

> |nick: Crvisty  |mission: cat /dev/null > /tmp/idiot-proof_soft|

ps. napewno okładki wylądują na ftpie razem z iso tylko czas tej
operacji jest nieokreślony
--
 Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl/