okladki [drugie podejscie]

Krzysztof Drewicz hunter w kittie.raszyn.pl
Wto, 24 Lip 2001, 04:26:19 CEST

On Sun, 22 Jul 2001, Martin Gorczakowski wrote:

> Tak mi sie troche nudzi na tych wakacjach wiec zmajstrowalem okladki na
> cd pld. Kazda w sumie dystrybucja posiada ow cudenko, wiec pld nie
> bedzie
> gorsze. No chyba, ze komus sie nie spodobaja co jest bardzo mozliwe. No
> ale z braku laku kit dobry, jak to mawiala moja babcia. Najlepiej byloby
> umiescic to na stronce, chyba, ze ktos ma lepszy pomysl/wykonanie. A oto
> adres:
> http://www.krwisty.linux-pl.com/pld/
jedna uwaga praktyczna:
takie z boczku cos z opisem (to co sie zagina i widac jak cd stoja w
stojaczku lub jedna na drugiek)
reszta fajna...
wystawisz to w czyms wektorowym?
moge za [zasluzony dodatek sluzbowy]wlasne srodki wydrukowac okolo
100 takich plach A3 (na kazdej 3 okladki) i nawet pociac na gilotynce
dajcie info jak chcecie to tydrukuje
ps.
moze okladka na podwojne cd ???
hunter.