2.2 vs 2.4 -- propozycja

Nie, 22 Lip 2001, 20:35:05 CEST

On Sun, 22 Jul 2001, Jan Rekorajski wrote:

> [ciach]
>
> Jeszcze raz. Madal nie zrozumiałeś.

To wytłumacz mi a nie odwołujesz sie do tego że coś zrozumie bąć nie :>
Jak chcę coś pzrekazać to niezalenie d poziomu wiedzy pozostałych pewne
kluczowe fakty powtrzam czy też wyłuskuję .. i to tylko po to żbey byuć
jednoznacznie zrozumiałym. Tymczasem Wczoraj rzuciłeś luźna uwagę o
bezpieczeńswie i jeszcze jej nie uzupełniłeś. W tej chwili dodatkowo
zachaczyliśmy o swap i żeby niebyło niejasności w kilku zdaniach opisałem
jak nowy algorytm alokacji/dealokacji miejsca na swap działa. Zaznaczyłaem
także, że w niektórych miejscach przejście na 2.4 moze się wiązać z
zwiekszeniem rozmairu swap co bezie daleko bardziej wykraczać jiż po za
tylko prostą instalacje pakeitu z kernelem.

Inaczej .. są już dwie kwestie:
- bezpieczeństwo,
- sprawy związane ze swap.

Proszę zreferuj to poktórtce w sposób możliwie jednoznaczny co chcesz w
tym wypadku przekazać/zasygnalizować tak zebyś miał pwewność że to co
napiszesz zawierać bezie minimalna paczkę informacji dzieki którymn bezie
można sie zoriwnorać co chcesz powiedzieć.

> Tak sie składa że kernel 2.4 to leży w /test od pół roku...

I jest on gotowy na tyle że mona już go wszędzie uzywać ? Janek zastanów
sie ino. Nie dalej jak wczoraja sam mówiłeś że jak nowe ptóby z 2.4.7
pójdą pomyślnie to o przejsciu na 2.4 bezie mozan zacząć mysleć poważniej.
W ten sposób *sam* dawałeś do zrozumienia, że do tej posumnięcie tego typu
w prznamniej części przypadków nie musi być jeszcze rozsądnym. W ziwzku z
tym ze na ftop jeszcznei ma 2.4.7 więc tym bardzij ejszcze jest za
wcześnie i wymaga to uzupełnienia (Ty i Wojtek najwiecej manipulowaliście
przy 2.4 wiec potencjalnie najleiej sie w tej chwili nadajecie do tego
żeby to wykończyć .. a dużo przecież potencjalnie nie zostało i tym
bardziej nie wiem po co jeszcze to drażysz :-L