2.2 vs 2.4 -- propozycja

Nie, 22 Lip 2001, 21:43:58 CEST

[niedziela, 22 lipiec 2001], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> To wytłumacz mi a nie odwołujesz sie do tego że coś zrozumie bąć nie :>
> Jak chcę coś pzrekazać to niezalenie d poziomu wiedzy pozostałych pewne
> kluczowe fakty powtrzam czy też wyłuskuję .. i to tylko po to żbey byuć
> jednoznacznie zrozumiałym.

Kiepsko ci to idzie.

> Tymczasem Wczoraj rzuciłeś luźna uwagę o
> bezpieczeńswie i jeszcze jej nie uzupełniłeś.

Uwaga o bezpieczenstwie byla rzycona w kontekście twojego głupiego
pomysłu z nmap-owaniem wszystkich korzystających z ftp.pld.org.pl.

> W tej chwili dodatkowo
> zachaczyliśmy o swap i żeby niebyło niejasności w kilku zdaniach opisałem
> jak nowy algorytm alokacji/dealokacji miejsca na swap działa. Zaznaczyłaem
> także, że w niektórych miejscach przejście na 2.4 moze się wiązać z
> zwiekszeniem rozmairu swap co bezie daleko bardziej wykraczać jiż po za
> tylko prostą instalacje pakeitu z kernelem.
>
> Inaczej .. są już dwie kwestie:
> - bezpieczeństwo,

To twoja konfabulacja.

> - sprawy związane ze swap.
>
> Proszę zreferuj to poktórtce w sposób możliwie jednoznaczny co chcesz w
> tym wypadku przekazać/zasygnalizować tak zebyś miał pwewność że to co
> napiszesz zawierać bezie minimalna paczkę informacji dzieki którymn bezie
> można sie zoriwnorać co chcesz powiedzieć.

Prosze bardzo, "w przystępniejszej dla Pana formie":
- kernel 2.4.6 i starsze potrafiły pochłonąć cały swap w kilka godzin
- kernel 2.4.7 TEGO NIE ROBI

Teraz dobrze?

> I jest on gotowy na tyle że mona już go wszędzie uzywać ? Janek zastanów
> sie ino. Nie dalej jak wczoraja sam mówiłeś że jak nowe ptóby z 2.4.7
> pójdą pomyślnie to o przejsciu na 2.4 bezie mozan zacząć mysleć poważniej.

Ty zacznij więcej czytać a mniej pisać. Będzie się z tobą dużo lepiej
rozmawiało. Bo nie doczytasz a potem wypisujesz bzdury.

Ja twierdziłem że jedyne co brakuje 2.4 żebyśmy mogli na niego przejść
to rozwiązanie problemów z VM. PRÓBY NA 2.4.7 PRZESZŁY POMYŚLNIE!

> W ten sposób *sam* dawałeś do zrozumienia, że do tej posumnięcie tego typu
> w prznamniej części przypadków nie musi być jeszcze rozsądnym. W ziwzku z
> tym ze na ftop jeszcznei ma 2.4.7 więc tym bardzij ejszcze jest za
> wcześnie i wymaga to uzupełnienia (Ty i Wojtek najwiecej manipulowaliście
> przy 2.4 wiec potencjalnie najleiej sie w tej chwili nadajecie do tego
> żeby to wykończyć .. a dużo przecież potencjalnie nie zostało i tym
> bardziej nie wiem po co jeszcze to drażysz :-L

Bo staram się wam wyjaśnić że kurczowe trzymanie się 2.2 oznacza de
facto COFANIE się w rozwoju.

Jak myślisz dlaczego SuSE, RedHat i Mandrake mają 2.4 jako podstawowy
kernel? Dla sportu?

Janek