2.2 vs 2.4 -- propozycja

wrobell wrobell w posexperts.com.pl
Nie, 22 Lip 2001, 20:55:34 CEST

On Sun, Jul 22, 2001 at 08:22:13PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Sun, 22 Jul 2001, wrobell wrote:
[...]
> Dajesz sobie odpusk z nowym kernelem skoro jego użuwanie nie ma i tak
> sensu (nawet gdyby alsa w takim przypadku była w osobnym pakiecie).
Wątpię. Jak jest jakiś błąd dotyczący bezpieczeństwa lub wydajności,
to bez muzyki przez 2-3 dni przeżyję...

> Zawsze mozęsz wypuścić kernel bez alsy. Wycięcie akutrat tego powinno sie
> dać zrobic na sto procent bcondem, bo ala nei wchodzi w interakcje z
> innymi modułami.
bcond? ok, ale nie prościej mieć to w osobnych spec-ach, przecież
jak wyjdzie nowa wersja alsy to nie musisz:
- przekompilowywać całego ogromnego pakietu z kernel-em
- mirrory nie muszą dociągać kernel* tylko alsa*
- w przypadku Twojego rozwiązania musisz bcond-a nałożyć też na
  resztę - komplikujesz niepotrzebnie (wg. mnie) spec-a

    wrobell <wrobell w posexperts.com.pl>