2.2 vs 2.4 -- propozycja

Nie, 22 Lip 2001, 20:43:56 CEST

On Sun, 22 Jul 2001, wrobell wrote:

> [...]
> Wątpię. Jak jest jakiś błąd dotyczący bezpieczeństwa lub wydajności,
> to bez muzyki przez 2-3 dni przeżyję...

Zamiast w takim wypadku używać kompletnie noweuj wersji nakąłdasz tylko
pacha który poprawia kilka newralgidcznych linijek i masz czas na to żeby
alsę ktoś w międzyczasie dociagnął do stanu w którym używanie jej z nowym
kernel będzi miało sens.
Na marginecsie raczyłbym jeszcze zwrócić uwagę na minimalne
prawdopodobieństwo wystapienia takeigo przypadku (bliskie zera niemal).
Iterfejs do OSS pod który podpinaja sie moduły alsy ustawbilizował sie
jakieś trzy lata temu wątpie żeby w spośob na tyle radykalnyu zmienił się
przez nasepne tyle w zakresie tak duzym żeby alsa kompletnie sie
rozkraczyła (mozę pojedyncze moduły, a bardziej moduł).

> bcond? ok, ale nie prościej mieć to w osobnych spec-ach, przecież
> jak wyjdzie nowa wersja alsy to nie musisz:
> - przekompilowywać całego ogromnego pakietu z kernel-em
> - mirrory nie muszą dociągać kernel* tylko alsa*
> - w przypadku Twojego rozwiązania musisz bcond-a nałożyć też na
>   resztę - komplikujesz niepotrzebnie (wg. mnie) spec-a

Znowu 9ile razy mozna :) .. nie chodzi o prosstotę speca bo to jest cena
jaką tzreba będzie zapłacić za to żeby mmieć pewność że pakiiety z
modułami nie rozjadą się co do wersji (nie ma czegoś za nic ..).
Kwetstia w tym wypadku że stopień komplikacji jest IMHO na tyle jeszcze do
przyjecia żeby argument o tym że pakeity z modułąmi się neirozjadą mógł
przeważyć. Zastamnów sie jeszcze raz nad tym.