2.2 vs 2.4 -- propozycja

Piotr Meyer piotrm w webcorp.pl
Nie, 22 Lip 2001, 22:05:53 CEST

On Sun, Jul 22, 2001 at 06:02:09PM +0200, Ksiezna Irina wrote:

[...]
> marnujesz cale 30kB. dramat.
[...]
> j.w.
[...]
> pietnascie kilobajtow w plecy. horror.

To razem 75 kilobajtów. Dużo. Inna sprawa, że ten kawałek
dyskusji wydaje mi się całkowicie bezsensowny. Może ja czegoś
nie zrozumiałem, ale jedna osoba twierdzi, że nic nie przebije
kernela własnoręcznie dopieszczanego a druga - że dystrybucyjny
"to je ono". A czy coś z tego wynika? Jeśli zgodzimy się, że
włąsnoręcznie dopieszczany kernel jest lepszy, to co, należy
przestać robić pakiet z kernelem w PLD?
Jeśli założymy, że 'tylko dystrybucyjny' to każdy zaraz wyciągnie
conajmniej po jednym projekcie w którym dystrybucyjny kernel
nie zadziała. Bez sensu.

Chyba, że Was nie zrozumiałem, wtedy przepraszam i proszę o
jasne wytłumaczenie o co Wam chodzi...

Pozdrawiam,

--
Piotr MEYER