rc-xserver?

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pon, 23 Lip 2001, 09:07:55 CEST

On Sun, Jul 22, 2001 at 10:41:46PM +0200, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> Zarówno w przypadku fontów jak i klawiatury chodziło mi o to że
> opcje zawiązane z lokalizacją (a tu też część fontów na leży ustawiać)
> należą do użytkownika nie systemu. (niekoniecznie od locale ale to pierwsze co
> się nasuwa)
Serwer powinien "widzieć" wszystkie fonty dowstępne w systemie, a user
powinien sobie aplikacje konfigurować, żeby z odpowiedniego fontu
korzystały. A nawet jak musi sobie z jakiś powodów serwer
przekonfigurować, to od tego jest polecenie "xset".
XF86Config powinien ruszać tylko admin, a on powinien wiedzieć jak to
się konfiguruje (a jak jest lama, to może użyć któregoś z gotowych
narzędzi).

Pozdrowienia,
	Jacek