Zwis Instalatora

Krzysztof Drewicz hunter w kittie.raszyn.pl
Pon, 23 Lip 2001, 12:35:44 CEST

On Sat, 21 Jul 2001, Rafal Dziedzic wrote:

> Wiekszosc moich maszyn to durony... jadro 2.2.19 nie mam z nimi zadnych
> problemow, uptime do 60-70 dni i tylko tyle ze wzgledu na pady
> napiecia... i moje eksperymenty. Maszyny sa obciazone na maxa.
wlasnie tez mam durona i dziala i pod 2.4 i pod 2.2.19 dobrze, zastanawiam
sie czy jest miejsce/sens/mocprzerobowa aby skompilowac czesc pakietow z
optymalizacja pod procki AMD

hunter

> Jesli masz jakies problemy stawiam na pamiec... praktycznie co druga
> kupowana przeze mnie kosc nadaje sie tylko do kosza.
co druga kupowana przeze mnie kosc ma wieksza pojemnosc niz jej napisano,
a  jak sprzedawca wymienial mi wadliwa to z 128MB/100 wymienil na
256MB/133 i jeszcze dal dodatkowy miesiac gwarancji.

> Pozdrawiam
> Rafal Dziedzic
hunter